Annual Report 2018 - Kasvun vuosi

14.4.2019

Vuosi 2018 oli BE Groupissa jo toinen peräkkäinen kasvun, paremman tuloksen ja vahvemman taseen vuosi. Pitkäjänteinen kehitystyömme on tuottanut tulosta ja yrityksen kannattavuus kertoo oikeasta suunnasta.

Vuoden aikana olemme lopettaneet toimintamme Tšekin tasavallassa ja tehneet uuden vuokrasopimuksen Malmön toimitiloista.

Aiempien vuosien ponnistelujen jälkeen olemme voineet keskittyä entistä enemmän ydinliiketoimintamme kehittämiseen päämarkkinoillamme jakelussa ja tuotannossa. Kysyntä jatkui vahvana rakennus- ja valmistavassa teollisuudessa ja hintakehitys on ollut pääsääntöisesti myönteistä. Asuntorakentamisen laskusuuntaus vaikutti yhtiöön vain vähän, sen sijaan valuuttakurssimuutokset olivat meidän kannaltamme positiivisia.

Olemme kiitollisia meihin luottaviin asiakkaisiimme sekä tietysti sitoutuneisiin työntekijöihimme. Jatkamme työtä kustannusten hillitsemiseksi ja etenemme määrätietoisiin askelin kohti entistäkin vahvempaa BE Groupia. Keskittymällä asiakkaaseemme uskomme pääsevämme kohti visiotamme, ammattimaista ja arvostettua teräspalveluyritystä.

Lue englanninkielinen Annual Report 2018 tästä.